Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Nyitólap
» Általános






2012. januárjában megjelent az oly' rég óta várt rFactor második része, az rFactor 2. Béta státuszban, hibák, hiányosságok tömkelegével, melyet az elmúlt egy évben folyamatosan finomítottak az ISI emberei, hogy végül egy évvel később lekerüljön a termékről a görög b betűs felirat. Ha már így alakult, ideje számot vetni, hogy mennyi az annyi, illetve mit kapunk az ígéretekből, ha most vásároljuk meg a játékot. A teljes cikket EZEN A LINKEN olvashatjátok el.
Kategória: Általános | Megtekintve: 559 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.14 | Hozzászólások (1)






Újdonsült modifikációink hivatalos tesztnapjai a HWC további állomásai alatt, hétfőnként fognak zajlani. Ennek megfelelően ezeken a napokon a HWC nem fut a szerveren, helyette váltóba a TFTC-t és az M1-et lehet online közösen kipróbálni mindenki számára. A teszt napok nem kötelezőek, illetve nem csak nevezők számára érhetőek el. Dátumok és pályák:
... Tovább »
Kategória: Általános | Megtekintve: 454 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.09 | Hozzászólások (0)




Megjelent és a letöltések közé bekerült a túraautós modunk második verziója. Az elsőhöz képest rengeteg változáson esett át a mod, ezért megkapta a 2.0-s verziószámot. A legfontosabb változások között megtalálhatjátok az új autókat, az új gumimodellt és a kétféle hajtást is. Nem szaporítom tovább a szót, íme a teljes változáslista:

- tehetetlenségi együtthatók teljesen újraépítve, beleértve a kasztnit és a futóművet, kerekeket
- az autók 75 kg-mal nehezebbek, ezzel a pilóta súlyát szimulálva, aminek egy kis extra mechanikai tapadás is a hozadéka
- az autók légellenállási együtthatója egy kicsit magasabb
- motorfék kisebb, túl erős volt
- kisebb fogyasztás, a valóságnak nagyjából megfelelően
- kisebb leszorítóerő, elöl sokkal, hátul a maximális csökkent kicsit
- leszorítóerő (szárnyak) helye javítva
... Tovább »
Kategória: Általános | Megtekintve: 624 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.08 | Hozzászólások (6)




Lezajlott a TFRC második komolyabb szezonja. Pilótáink két sorozatban bizonyíthattak: a saját fejlesztésű Total Fun Touring Cars túraautós és az 1980-as német DRM bajnokságot feldolgozó szupersportkocsis sorozatban.
A túraautók között a bajnokság elejétől fogva megkérdőjelezhetetlen módon folyamatosan vezetett Karagity Dániel, s így bár három futamot is kihagyott, mégis ő nyerte az arany serleget. Hiányzásai miatt a bajnokság vége izgalmasan alakult, ahogy a további dobogós helyezésekért csatáztak mögötte többen is. Végül a második helyre Csiha Sándor, a harmadikra pedig Kiss Máté állhatott fel, mindössze 4 pont különbséggel egymáshoz képest.
Hiányzások minden csapatban előfordultak, s a csapatok sorrendjét ez szépen megkavarta a végére, de Karagity Dani és Jani Lázár végül első helyre hozták be a Reckless Driving Schoolt, két ponttal verve a második helyezett Plan-B Team-et. A harmadik helyért hasonló küzdelem folyt, amit végül a Devil Inside Racing Team szerzett meg, mindössze kettővel több ponttal, mint a TFRC-ben újonc tagokból verbuválódott HGT Racing Team.



... Tovább »
Kategória: Általános | Megtekintve: 699 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.04 | Hozzászólások (3)




Megérkezett a BMW M1 Procar by Neuro mod második javítása, mely a következő módosításokat tartalmazza:

- az első és hátsó leszorítóerő helyét (vagyis gyakorlatilag a szárnyakat) kijavítottam
- opciós upgrade: valós és változtatható steering lock
- alap setup valamivel kevésbé alulkormányzottabb, mind gyors, mind lassú kanyarokban

A javítást letölthetitek az ALÁBBI LINKEN.
Kategória: Általános | Megtekintve: 372 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.01.31 | Hozzászólások (0)




Megérkezett a BMW M1 Procar by Neuro mod első javítása, mely a következő területeken hoz újdonságot a modba:

- motor: motorfék átdolgozása, ami ezúttal jóval kisebb lesz, nagyjából valósnak megfelelően
- fékek: gyengébb fékek, hogy ne fogjanak irreálisan erősen
- gumik: teljesen új modell, szintén a kicsit irreális viselkedés elkerülése végett
- átdolgozott aero elemek (kevesebb leszorítás) és pontosabban beállított légellenállás

A javítást letölthetitek az ALÁBBI LINKEN.
Kategória: Általános | Megtekintve: 442 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.01.17 | Hozzászólások (0)





Kategória: Általános | Megtekintve: 454 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.12.05 | Hozzászólások (1)




Örömmel jelenthetem be, hogy elkészült és bárki számára letölthető a TFRC második egyedi modifikációja, a BMW M1 Procar Series!
Hónapokig tartó fejlesztési munka után a mod végre révbe ért és elérte azt a formát, amire büszke vagyok. Igaz, a külsőségek alapvetően másokat illetnek meg, de magát a fizikát elkészíteni is nagy munka volt. Fontos volt a cél kitűzésekor, hogy a lehető legtöbb valós adat kerüljön bele a játékba, így rengeteg internetes kutatómunka előzte meg a konkrét fizikai modellezést.

... Tovább »
Kategória: Általános | Megtekintve: 644 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.11.30 | Hozzászólások (13)




Versenyzői körökben elég sokat hallani az agresszivitásról, hogy néhányan túl agresszíven vezetnek, s ebből problémák adód(hat)nak. Ez a dolog alapvetően nem korlátozódik sem ligára, sem semmilyen versenyzői csoportra, mindenhol előfordul, ahol versenyek vannak, legyen szó szimulátorozásról vagy árkád jellegű multiplayer játékokról. Túl agresszív, türelmetlen, nem tiszteli a másikat vagy akár magát a versenyt… mind ugyanoda vezethető vissza. A probléma az, hogy ezeket a dolgokat nem lehet mérni, nincs rá szabály vagy szabvány, ami megmondja, hol a határ, mit lehet, mit nem. Mindenkinek más a személyes mércéje.



A cikk folytatásád ITT OLVASHATOD el.
Kategória: Általános | Megtekintve: 525 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.11.29 | Hozzászólások (1)




A következő írás jó pár éve jelent meg a Racedepartment fórumán és az óta sem láttam ehhez fogható írást, különösen nem magyar nyelven. Az írás Carrol Smith (1932–2003) cikkének egy kivonata, amely anno „Brake to win” címen jelent meg egy magazinban és a jó fékezésről, lehetséges hibákról írt benne.
Carrol egy sikeres profi autóversenyző, mérnök és szerző volt egy személyben. Pályafutása során olyan versenyeken vett részt, mint pl. Le Mans, amit egy Ford GT40-nel 1966 és 1969 között minden évben megnyert. A 70-es évek vége felé az ausztrál Moffat Ford Dealers Team menedzsere lett, s a csapatot mind az ATCC, mind a Bathurst 1000 hosszú távú versenyen sikerre vezette. Később elsősorban klasszikus autókkal folytatta a versenyzést.
Könyveit az amatőrök között és szakmai körökben is nagyra tartják. A 70-es években elkezdett írni is, első ismertebb műve az 1975-ös „Prepare to win”. Mi viszont ezúttal ismerkedjünk meg a helyes fékezés technikájával!
Az írás nem 100%-osan alkalmazható a játékokban a valósághoz képest néha még szimulátorokban sem, de alapvetően minden olyan játékosnak segítség lehet, aki nem „falon kanyarodós” szoftverekkel játszik.
A teljes cikket ITT OLVASHATOD el.
Kategória: Általános | Megtekintve: 440 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2012.11.24 | Hozzászólások (0)



« 1 2 3 4 5 »
Copyright MyCorp © 2020 | Honlapszerkesztő - uCoz