Üdv, Vendég | RSS | Facebook


Nyitólap
» Fun race



A következő nyári futam a '90-es évek vége felé kalauzol bennünket a múltban. A BPR Global GT Series csillaga ekkor fénylett a legerőteljesebben (később az FIA átvette az irányítást, s megszületett a manapság ismerősebben csengő nevű GT1 kategória). Olyan autócsodák mérték össze erejüket ebben a sorozatban, mint a McLaren F1 vagy éppen a Ferrari F40.



A mi modunkban a McLaren F1 GTR Longtail, Ferrari F50GT, Mercedes-Benz CLK GTR és a Porsche GT1 kapott helyet. Az autók javarészt a GTR2 alá létező WSGT modból származnak, némi fizikai módosítással itt vagy ott, hogy megfelelő balansz legyen közöttük, ami a valóságban nem mindig volt. Ezek a gépek egyébként elképesztő teljesítményt vittek az aszfaltra (bő 600 lóerő, némelyik szűkítővel a szabályok miatt), amit igen komoly leszorítóerővel spékeltek meg, s kinézetre - főleg a kifejezetten versenyzésre épített gépek - mint a Mercedes vagy a Porsche már-már a prototype kategóriára hajaznak.
A gépeket a Paul Ricard pályán fogjuk egymásnak ereszteni, némileg teszt jelleggel (is). Emiatt ez nem nyílt futam lesz. A mod egyelőre nem publikus, mert ebben a formában rFactor alá egyelőre nem létező dolog és nyilvános publikálásra nincs - nem is lesz - engedély. Letölteni és versenykörülmények között kipróbálni jelenleg kizárólag azok a TFRC tagok tudják, akik vettek már részt valamelyik "hivatalos", nagyobb sorozatunkban. Nekik elérhető a letöltés menüpont, de senki másnak nem. A modot továbbadni bárkinek-bárhova szigorúan tilos! A versenyen gyűjtött tapasztalatok alapján további erőkiegyensúlyozás fog történni a majdani bajnokság/kupa kezdetére, mely már nem fog tartalmazni ilyen megkötéseket a részvétel szempontjából.

- 2013.08.04, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 32 kör verseny
- bármelyik autó választható, a fizika nem(!) egyforma
- a részvétel ingyenes, újoncok ezúttal nem vehetnek részt semmilyen formában
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám: 20
- akinek nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: pályabeállítás szerint
- segítségek: csak kuplung
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kérek minden tesztelőt, hogy vegye komolyan a versenyt, hogy minél több információnk legyen a mod fejlesztésével kapcsolatban. A jobb pilóták osszák el maguk között a típusokat, hogy mindegyikről tudjunk adatokat gyűjteni. Köszönöm!
Kategória: Fun race | Megtekintve: 595 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.08.01 | Hozzászólások (7)




A historic autókat egy picit félretéve, következik a modern túraautózás egyik lehetséges csúcsa, ami nem más, mint az Ausztrál V8 Supercars sorozat! Az ORSM tálalásában, a 2010-11-es szezon autóival fogunk autózni, nem máshol, mint a méltán híres Bathurst-i Mount Panorama Circuit 2010-es változatán, mely rFactor alá szintén az ORSM műhelyéből áll rendelkezésünkre. A nagyjából egy órás versenyre szívesen látunk mindenkit, akit érdekelnek ezek a gépek.



Részletek:

- 2013.07.21, 17:00, 20 perc időmérés, 5 perc warmup, 27 kör verseny
- V8SC 2010 és 2011-es szezon, bármelyik autó, egyforma fizika
- a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám: 20
- akinek nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: pályabeállítás szerint (40 km/h)
- segítségek: kuplung és alacsony TC
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kategória: Fun race | Megtekintve: 812 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.07.14 | Hozzászólások (6)




Ezúttal egy elég rendhagyó versenyzési formulát fogunk kipróbálni, amilyet még nem sok helyen láthattunk. A modifikáció ismét Historic GT, de a fő modot ezúttal sem kell letölteni, mert az autók külön elérhetőek. A választott kategória az A1, két autóval, melyek nagyon közel vannak egymáshoz tulajdonságokban (tömeg, teljesítménygörbék). A versenyhétvégére mindenkinek mindkét típussal készülnie kell, ugyanis mindkettővel versenyezni fogunk! Két sprint jellegű, nagyjából fél órás futam lesz, melyeken meghatározott rendszer szerint lehet majd az autókkal indulni. A két típussal való készülés megkönnyítése végett a felkészülés és a versenyek során fix setupot fogunk használni (kivéve a steering lockot és a fékerőt), ami az autók alapbeállítását jelenti. A kvalifikáción használt autót kell majd az első versenyen használni, s a másikat a másodikon.



A kvalifikáció rendszere: először futunk egy 5 perces prekvalit, ahová mindenki olyan autót hoz, amilyet akar. Csak egyetlen mért kört lehet futni, aki belehibázik, nem kezdheti újra (a szerverbeállítás sem fogja engedni, azaz kitiltja, ha többet fut). Aki megnyeri ezt a sessiont, az választhatja meg, hogy milyen autóval indul a fő kvalifikáción és így az első versenyen. Vele együtt minden további páratlan helyezést elért játékos is azzal az autóval indul, a többiek pedig a másik típussal. Így a fő -15 perces - kvalifikáción már mindenki a kötelező autóval fut, s így alakul ki a végleges rajtsorrend, ami az első versenyre érvényes. A második verseny rajtsorrendje ennek a megfordítottja lesz, valamint az autót is mindenki a másikra cseréli.

Részletek:

- 2013.07.07, 17:00, 5 + 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 2 x 17 kör verseny
- autók: Alfa GTA 1600 1966, Lotus Cortina 1966
- mindkét típussal kötelező versenyezni a fenti rendszer szerint
- a második verseny rajtsorrendje az első megfordítottja, más autóval
- a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, a kötelező hotlaps körszám mindkét autóval: 15
- akinek az egyik autóval nincs meg a kötelező körszám, nem indulhat futamon
- a gyakorláson és versenyeken fix setup lesz
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 100 km/h
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: max. 100 km/h
- segítségek: kuplung és alacsony TC
- pontozás, ballaszt, 107%, további korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs, óvni nem lehet, fair play!
- linkek: MOD, PÁLYA

Kategória: Fun race | Megtekintve: 551 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.06.30 | Hozzászólások (0)




Az amerikai izomautók után következzenek a régi idők formula autói! A következő fun/open futamunk ismét kemény kihívások elé állítja az egyszeri érdeklődőt: az 1967-es bajnokság Holland nagydíjára látogatunk el. Nem 100%-os versenytáv, de pro gumik várnak mindenkit, aki bevállalja a részvételt.


- 2013.06.23, 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 60 kör verseny
- bármelyik autó választható, egyformák is
- az autók fizikája egyforma, ligamod verzió
- a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, de a kötelező hotlaps körszám: 25, ez alatt nem lehet indulni
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- felvezetőkör után állórajt, felvezetőkör tempó: max. 150 km/h
- gumikopás normál, benzinfogyasztás dupla
- törés 30%, mechanikai hibák kikapcsolva
- boxutca tempó: max. 100 km/h
- segítségek: kuplung és alacsony TC
- pontozás, ballaszt, 107%-os szabály és korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs
- linkek: MOD, PATCH
- A patchet frissítettem 2013.06.07-én, 20:40-kor! Aki ez előtt töltötte le, kérem töltse le újra!
Kategória: Fun race | Megtekintve: 627 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.06.16 | Hozzászólások (7)




Idei nyári fun* sorozatunk második állomása során a Historic GT & Touring Cars modból ismerős amerikai izomautók következnek. A 3 gigás HGT modot azonban senkinek nem kell ezúttal letöltenie és/vagy beüzemelnie, mert az autók külön elérhetőek, mi több, csak így lehet részt venni velük a futamon. Az autók ugyanis közös fizikára lettek hozva, hogy mindenki egyenlő eséllyel vágjon neki a nem kis távnak (lásd a részletezést). Minimális változtatás is került a modba, ilyen pl. a H váltó támogatása, ami Grinding Tranny plugin nélkül is jól működik - már amennyire az rFactor erre lehetőséget ad - és az autók picivel több tapadást kaptak, így némileg könnyebb vezetni őket, mint az eredeti HGT modban. Persze, a változtatás tényleg kicsi, így mennek keresztbe jócskán, a féket nem nagyon ismerik és a ~470 lóerős teljesítmény se kutya emellé. A mod elméletileg megfér a HGT bármelyik verziója mellett, de ezt nem teszteltem, így mindenki saját felelősségére telepítse oda, ahova szeretné.



A futam részletei:

- 2013.06.09 17:00, 15 perc időmérés, 5 perc warmup, 50 kör verseny
- bármelyik autó választható (egyformák is)
- a részvétel ingyenes, újoncok szerverhozzáférést a ligavezetőtől kérhetnek
- nevezni nem kell, de a kötelező hotlaps körszám: 25, ez alatt nem lehet indulni
- megjelenés a tfrc standard szerint: keresztnév vezetéknév, ékezetek nélkül
- azonos fizika, a 3D modellek között azonban típusonként akadhat eltérés
- felvezetőkör után állórajt
- gumikopás normál, benzinfogyasztás dupla, ami legalább két kiállást hoz magával
- törés 50%, mechanikai hibák kikapcsolva
- segítségek: kuplung és alacsony TC
- pontozás, ballaszt, 107%-os szabály és korlátozások, extra feltételek nincsenek
- versenybíróság nincs
- linkek: MOD, PÁLYA

A pályáról a következőket érdemes tudni, illetve a következő haladási szabályok érvényesek rá (mivel nem mindenhol egyértelmű):
... Tovább »
Kategória: Fun race | Megtekintve: 722 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.06.02 | Hozzászólások (2)






Véget ért a HWC, bajnokunk Kovács Roland lett, gratulálunk! A kupa során a historic GT & Touring Cars 1.95 mod B1-es autóit használtuk. Az Alfa, BMW, Ferrari és Porsche márkák képviselték magukat, s mindegyik típusból legalább egy részt vett a versenyeken, ami az autók különbözőségeiből adódóan egészen izgalmasan sikerült. A kupa vége felé kiderült, hogy a Porsche 914-ek a legerősebbek mind közül, s így egy kicsit el tudtak húzni a többiektől általában köridőben, de azért főleg a második versenyeken, ahol tejes mezőny fordítással hátra kerültek, már nem volt annyira könnyű dolguk. A dobogóra kettő így is fel tudott férni, így végül az említett győztes mögött a második helyen a Ferrarit vezető Kiss Máté, a harmadikon pedig Farkas Zsolt állapodott meg.

... Tovább »
Kategória: Fun race | Megtekintve: 485 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.14 | Hozzászólások (0)




# PILÓTA CSAPAT PONTOK DOBÁS
1. Daniel Karagity 914/6 2,5 - Schreckensteiner # 50 nem
2. Zoltan Gonczol 914/6 2,5 - Max & 40 nem
3. Mate Kiss Dino - N,A,R,T, #46 31 nem
4. Peter Pocsik 911ST 2,4 - Sadlowski #15 31 nem
5. ZSolt Farkas 914/6 2,5 - Koch #3 24 nem
6. Gyorgy Kocsis GTAm - Autodelta #54 20 nem
7. David Abraham 2002tii - Basche #202 0 nem
Powered by TFRC Liga Adminisztrációs Rendszer, Copyright © 2013, Máté "Neuro" Kiss


Véget ért a Historic Winter Cup, ahol az utolsó futamok is tartogattak izgalmakat a versenyzők számára, még ha meglehetősen kevesen is jelentek meg. A kupa első helyére matematikailag már csak egy ember volt esélyes a listát vezető Kovács Rolandon kívül, aki nem tudott megjelenni a futamon, így kérdéses volt, hogy vajon Kiss Máté szerez-e elég pontot a mai versenynapon. Farkas Zsolt pont ez ellen imádkozhatott a harmadik helyen, mert neki még a dobogó második fokára voltak esélyei. Végül egyikőjük sem szerepelt elég jól a változáshoz, így a bajnokság végkimenetele a már ismert sorrend. A mai futamok viszont a kis létszám ellenére is óriási harcokat hoztak, így méltó befejezése lehet a sorozatnak.
Gratulálunk mindenkinek, hivatalos eredményhirdetés hamarosan!
Kategória: Fun race | Megtekintve: 695 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.10 | Hozzászólások (8)






Utolsó előtti állomásához érkezett a Historic Winter Cup, de a létszám a szokásossal ellentétben ezúttal növekedett a mai futamra. Két új név jelent meg a listán, Karagity Dániel, aki oszlopos tagja a ligának indulás óta, valamint Gönczöl Zoltán, akit újoncként köszönhetünk. Mindketten a Porsche 914-nek szavaztak bizalmat, bár Dani a kvalifikáción nem vehetett részt körszám hiány miatt.
Zoltán barátunk azonban szépen teljesített az egész versenynapon. Az első versenyen harmadikként indult, két másik 914-es mögül. Bebizonyosodni látszik idővel, hogy ez a gép a legjobb mind közül, de azért a többiek sem adták könnyen a bőrüket. Végül az első helyen már lassan menetrend-szerűen Kovács Roland érkezett be, aki Zoli követett, s harmadikként Pócsik Péter is dobogóra állhatott a 911-es Porschéval.

... Tovább »
Kategória: Fun race | Megtekintve: 485 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.03.03 | Hozzászólások (1)






A Historic Winter Cup harmadik állomásán sok meglepetés nem történt a heti gyakorlások után. A két 914-es dominálta az időmérőt, ahogy arra számítani lehetett. Sajnos az egyik 911-esünk hiányzott, így a Ferraris Kiss Máté és a másik 2.4-essel versenyző Gáncs Barnabás feladata lett befogni az élmenőket, ami hellyel-közzel sikerült csak. Kovács Roland zavartalanul hozhatta be Porschéját az első helyen, míg Farkas Zsoltnak valamivel pechesebbre sikerült az első futam, így a második Máté lett, a harmadik pedig Dávid a BMW-vel. Három kiesőnk pedig sajnos a technika áldozata lett.
A második verseny izgalmas csatákat hozott, de a papírforma azért itt is nagyjából érvényesült. Roland kíméletlenül menetelt előre az utolsó helyről, s meg sem állt az elsőig, így először történt duplázás a HWC során. A második helyre óriási küzdelemben Zsolttal végül újra Máté ért be, egy igen látványos hajrában.
Gratulálunk mindenkinek!

A versenyek eredménye megtekinthető a bajnokság/hwc/eredmények, a kupa állása pedig a bajnokság/hwc/pontozás menüpont alatt.
A következő futam: 2013.02.24 - Oulton Park, Fosters GP, 2 x 19 kör.
Kategória: Fun race | Megtekintve: 578 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.24 | Hozzászólások (3)






A Historic Winter Cup második futamán az időmérés a vártak szerint alakult. Kovács Roland nem ismert akadályokat, így a pole pozícióból indulhatott, mögötte a Ferrari és a másik Porsche 914, amik szintén nem okoztak meglepetéseket. Végül az első futam ismét Rola győzelmével zárult, a második futamon azonban kicsit elszabadult a káosz a rajt után. Itt Máté jött ki jól végül, gyorsan meglett az első hely, de végül egy vezetői hiba után ez el is úszott. Így a futamot végül Farkas Zsolt nyerte, aki viszonylag újonc a TFRC-ben, s ezzel első győzelmét aratta nálunk. A dobogóra még Módos András ért fel, aki ezzel megszerezte első pódiumát. Gratulálunk mindenkinek!

A versenyek eredménye megtekinthető a bajnokság/hwc/eredmények, a kupa állása pedig a bajnokság/hwc/pontozás menüpont alatt.
A következő futam: 2013.02.17 - Baskerville, 2 x 23 kör.
Kategória: Fun race | Megtekintve: 590 | Hozzáadta: Neuro
Dátum: 2013.02.17 | Hozzászólások (2)



« 1 2 3 »
Copyright MyCorp © 2020 | Honlapszerkesztő - uCoz